Op zoek naar een nieuw luchtje? Zoek niet verder! Bij Parfumerie Douglas kun je online jouw parfums, luchtjes, verzorging, make-up en nog veel meer bestellen. Deze parfumerie staat bekend vanwege de grote collectie dames- en herengeuren. Bij Douglas vinden ze dat luchtjes tot de meest prikkelende dingen van het leven horen. Ze laten je niet alleen lekker ruiken, maar ze wekken emoties op of beinvloeden onze stemming.
Als je de perfecte outfit hebt gekozen, is het belangrijk dat je daar een goedpassend luchtje bij draagt als de "finishing touch", zodat jij verzekerd bent van een onvergetelijke indruk. Of je een geurtje nodig hebt voor een avondje uit, of voor dagelijks gebruik, Douglas heeft voor jou het perfecte luchtje! Een sportief persoon zoekt meestal een parfum dat past bij actieve bezigheden, de buitenlucht of de sportzaal. Personen in het bedrijfsleven zoeken vaker een luchtje dat passend is om op werk te dragen. Uit onderzoek van Douglas blijkt dat de mannen vaak kiezen voor een Hugo Boss of Armani luchtje.
Deze zijn vooral geschikt om te dragen tijdens een avondje uit of een speciale gelegheid, omdat deze wat krachtiger zijn! Een geur is iets heel persoonlijks en het wordt een deel van onze identiteit. Daarom heeft Douglas een breed aanbod aan dames- en herenparfums met allerlei soorten smaken. Daarnaast doen ze standaard twee samples bij jouw bestelling, zodat je ook eens andere luchtjes kunt bestellen. Alle kortingscodes en acties bij Douglas van 09 Juni 2015vind je bij ons..
De naam Douglas is afkomstig van John Sharp Douglas. De emigrant uit Schotland richtte in 1821 de eerste parfumerie- en zeepfabriek van Hamburg op. Vanaf die dag werden fijne zeep en parfumerieën vervaardigd in de Hanzestad onder het merk Douglas en in toenemende mate verkocht in eigen winkels.
Een nieuwe mijlpaal volgde in 1910 toen de zusters Maria en Anna Carstens een contract tekenden met het in Hamburg gevestigde bedrijf J.S. Douglas Söhne die hen recht gaf op een parfumerie onder de merknaam "Douglas Perfumery". In overeenstemming met de aspiraties van het bedrijf, lag de Douglas Perfumery aan Neuer Wall 5 - een van de meest elegante en dure winkelstraten van Hamburg. In de loop van de volgende decennia openden nog eens vijf parfumerieën hun deuren in Hamburg en werden al snel beroemd tot ver buiten de stadsgrenzen.
De roots van de hedendaagse Douglas gaan terug naar het jaar 1969 toen de in Hamburg gevestigde parfumerieën werden overgenomen door Hussel AG onder leiding van de toenmalige CEO, Jörn Kreke.
Douglas waagde zich in 1974 in het buitenland en nam de parfumerie Ruttner in Oostenrijk over. Aan het einde van de jaren '70, veranderde de familie Kreke Douglas in Duitsland in een nationaal merk: na de overname van andere parfumerieën werden alle parfumerieën in Duitsland onder het merk "Douglas" vanaf 1978 geëxploiteerd, wat de basis legde voor een duidelijk merkprofiel en meer internationalisering.
Parfumerieën in Nederland, Frankrijk, Italië, Zwitserland, Spanje en Portugal zijn in de jaren 80 en 90 toegevoegd. Polen en Hongarije, Monaco, Slovenië en de Tsjechische Republiek, Turkije, de Baltische staten, Roemenië, Bulgarije en Kroatië volgden vanaf 2001. Ook in deze landen word veel gebruik gemaakt van acties en kortingscodes, om de concurrentie voor te blijven
In 1989 nam de moedervennootschap van Douglas, de beursgenoteerde Hussel Holding AG, de naam aan van haar meest succesvolle dochteronderneming, die zichzelf DOUGLAS HOLDING AG noemde.
In 1995 werd de Douglas Card geïntroduceerd, die zich vervolgens ontwikkelde tot een toonaangevende klantenkaart in de Europese detailhandel. Dankzij de Douglas Card bereikt het meermaals bekroonde loyaliteitsprogramma van Douglas vandaag zo'n 10 miljoen klanten op de Europese markten. Samen met het programma van de Franse parfumerie keten Nocibé is het aantal leden dat profiteert van de diverse voordelen van het loyaliteitsprogramma zelfs groter dan 17 miljoen.
Sinds het jaar 2000 zijn de openingstijden geen probleem meer - klanten kunnen Douglas op elk moment online benaderen. Douglas heeft aparte online winkels in veel Europese landen waar klanten kunnen kiezen uit een uitgebreid merk en productaanbod op het gebied van parfumerieën, persoonlijke verzorging, make-up, accessoires en decoratie.
In 2011 breidde Douglas zijn aanbod uit met een mobiele applicatie waarmee klanten in Duitsland op elk moment mobiel kunnen kopen - altijd en overal, en met de korting en acties die je bij ons vind kun je geld besparen.
In 2012 dienden de familie Kreke en Advent International een openbaar overnamebod in bij de overblijvende aandeelhouders om de uitstaande aandelen van de genoteerde ouder van DOUGLAS Group, DOUGLAS HOLDING AG, die op dat moment ook de ondernemingen Thalia, Christus bezat, te verwerven, AppelrathCüpper en Hussel.
Na de succesvolle overname hebben ze DOUGLAS HOLDING AG in 2013 uit de Frankfurt Stock Exchange gehaald om het conglomeraat strategisch opnieuw in te richten.
De transformatie van Douglas in een pure-play parfumerie-keten die nu de Europese retailmarkt voor schoonheidsproducten en cosmetica leidt, is in 2014 succesvol afgerond.
Het jaar 2014 zag ook een aantal operationele mijlpalen: Douglas nam de Franse parfumerie keten Nocibé over en breidde zich uit naar Noorwegen. Als gevolg hiervan is Douglas nu aanwezig in 19 Europese landen.
In 2015 nemen fondsen geadviseerd door CVC Capital Partners [CVC] en de Kreke Family de Douglas Group over. Als gevolg hiervan volgt CVC Advent International op als meerderheidsaandeelhouder van Douglas, Europa's toonaangevende cosmeticaketen. De familie Kreke zal een minderheidsbelang van 15 procent in de onderneming behouden.
Douglas is een toonaangevend bedrijf in de schoonheidszorgensector in Europa. Met meer dan 2.400 winkels op toplocaties in 19 Europese landen heeft Douglas een sterke marktpositie.
In het boekjaar 2016/2017 (1 oktober 2016 tot 30 september 2017) genereerden Douglas en haar dochterondernemingen een jaaromzet van ongeveer EUR 2,8 miljard.
Het multi-channel aanbod - dat goed is geïntegreerd in de winkels, online winkel en mobiele applicatie - en het voortdurend bijgewerkte aanbod van meer dan 35.000 producten maken Douglas de voorloper in de groeiende selectieve schoonheidssalon.
Onze ongeveer 20.000 hooggekwalificeerde en toegewijde Douglas-medewerkers zijn onze grootste troef. Zij helpen onze klanten vakkundig en enthousiast bij het vinden van de juiste producten en diensten om van elke aankoop een unieke winkelervaring te maken.
Voor Douglas houdt ondernemersverantwoordelijkheid ook een duidelijke verplichting in: we stellen onze harten en onze geest voor de taak. Hoewel we zeker economisch succes nastreven, stemmen we dit doel af met sociale en ecologische betrokkenheid. We doen dit via veel individuele maatregelen en initiatieven. Elke nieuwe dag staan we voor de uitdagingen van de toekomst om aan de verwachtingen van klanten, medewerkers, investeerders en andere belanghebbenden te voldoen. Daarom hebben we van duurzaamheid een bedrijfswaarde gemaakt. Voor de volgende generatie. En verder.
De groeistrategie van Douglas is voornamelijk afhankelijk van vier belangrijke pijlers: een toonaangevend multi-channel aanbod, een aantrekkelijke en innovatieve productportfolio, geografische expansie en uitstekende operationele prestaties. Samen zijn deze vier pijlers Douglas 'groei- en rentabiliteitspiloten in de selectieve schoonheid- en cosmeticamarkt - het aantrekkelijkste en snelst groeiende segment in de Europese schoonheidsmarkt.
Douglas wil zijn voortrekkersrol in multi-channel retailing verder uitbouwen en ook kansen benutten in de omnichannel detailhandel in de toekomst. We blijven ons aanbod van bakstenen en mortel, online en mobiele winkels nauw integreren. Om deze reden doen we er alles aan om het uiterlijk van onze winkels verder te verbeteren en te standaardiseren. Tegelijkertijd richten we ons op het optimaliseren van de servicebeleving van onze klanten in al onze verkooppunten, aangezien dat de belangrijkste differentiatorfactor is ten opzichte van onze concurrenten. Door onze e-commerce-activiteiten verder uit te breiden, willen we het online platform nog aantrekkelijker en belangrijker maken voor onze klanten en de klantactiviteit en -retentie verder vergroten.
Douglas wil de innovatiemotor in de selectieve schoonheidssalon blijven. Met een voortdurend bijgewerkt aanbod van maximaal 35.000 producten * en aanverwante diensten, zijn wij de grootste specialist voor hoogwaardige cosmetica. We zijn van plan om ons aanbod uit te breiden met exclusieve en innovatieve aanbiedingen in de parfums, gezichtsbehandelingen, decoratieve cosmetica en accessoires. Daarnaast zullen we proberen de inkomsten te verhogen door nieuwe en aanvullende subcategorieën te introduceren die verder gaan dan de traditionele productreeksen in onze belangrijkste segmenten parfumerie, decoratieve cosmetica en huidverzorging. De categorie "Professionele schoonheid" met huidreinigingsborstels is hiervan een goed voorbeeld. Belangrijk is ook dat we de private label-portfolio van Douglas uitbreiden, omdat we daardoor nieuwe klantengroepen kunnen aantrekken en ons verder kunnen onderscheiden van concurrenten.
Douglas wil zijn marktleiderschap in Europa versterken en zijn internationale aanwezigheid verder opbouwen door middel van winstgevende groei door hiaten in het winkelnetwerk te overbruggen over belangrijke bestaande markten en door uit te breiden in nieuwe markten. Waar Douglas al aanwezig is, willen we marktleiderschap bereiken of verder versterken. Dit doen we door een uitbreidingsstrategie met meerdere indelingen uit te voeren, met voortgezette winkeluitrol, de implementatie van nieuwe handelsconcepten (bijvoorbeeld shop in shop-concept) en enkele kleinschalige overnames. De succesvolle uitbreiding in 19 landen bewijst ons vermogen om nieuwe markten te betreden met geschikte modellen.
Douglas richt zich sterk op uitstekende bedrijfsvoering. De systematische optimalisatie van internationale structuren heeft het bedrijf een krachtige organisatie gegeven. Als een multi-channel retailpionier heeft Douglas zijn fysieke en online retail- en mobiele retailactiviteiten geïntegreerd. Maatregelen zoals de Europawijde integratie van overheadfuncties of gedisciplineerd beheer van productcategorieën met centrale prijzen zijn de afgelopen jaren consequent ontwikkeld. Om de prestaties verder te verbeteren, vertrouwt Douglas op lopende initiatieven om het bedrijfsmodel te blijven systematiseren en centraliseren, bijvoorbeeld in verkoop en marketing en CRM.
Winkelen met discount bij Douglas is erg populair. Maar hoe zorg je dat jij die discount ontvangt? Hoe kan ik een discountcode van Douglas gebruiken? De meest eenvoudige - en vaak ook heel besparende - manier is door gebruik te maken van een kortingscodes die je tijdens het bestellen kunt ingeven. Met een Douglas kortingscode betaal je bijvoorbeeld 25% minder voor geurtjes, make-up en foundation of mascara. Tevens ontvang je ook vaak €5 discount op al je bestellingen. Hier op de site zijn er afgelopen jaar 20 verschillende Douglas discountcodes gezet, dan is het altijd handig om even te kijken of er ééntje actief is. Maar wat als er tijdelijk geen discountcode te verkrijgen is? Dan valt er altijd wel wat te besparen of voor niets te ontvangen via een actie. Je bespaart bij Douglas altijd op verzendkosten er is namelijk altijd een verzending voor niets.
Tevens ontvang je bij elke order twee gratis monsters naar keuze. Je kunt kiezen uit een aantal productmonsters variërend van geuren tot cosmetica en huidverzorging. De goodies welke voor niets zijn, zijn altijd fijn. Als je bijzondere acties en waardebonnen wilt verkrijgen dan is het aan te raden om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Hiermee maak je kans op speciale surprise pakketten ter waarde van ongeveer €200. Is dit nog niet genoeg Douglas discount? Zorg dan dat je een Douglas card krijgt. Dit kun je makkelijk doen door vaste klant te worden. Zo ontvang je 10% discount op producten waar nog geen discount op wordt verstrekt en kun je gaan sparen voor de luxe gifts discounts op tripjes en voor Beauty cheques ter waarde van €5. Tot slot heeft Douglas zelf altijd online acties staan waarmee je 25% discount op huidverzorging of geuren van een bepaald merk ontvangt. Anders gezegd: er valt genoeg te verdienen op je cosmetica en skincare zonder Douglas discountcodes!
Geniet van het online shoppen en vind de perfecte presentjes bij Douglas is een site waar je alles kan verwachten aan fantastische acties zoals presentjes en handige discountcodes! Zelf ben ik dol op Douglas en koop hier zeer veel items met de laagste prijzen en ze pakken het ook nog eens gratis in als mooi cadeau!
Het ziet ernaar uit dat je op zoek bent naar kortingscodes of actiecodes van Douglas! Je vind bij ons alle actuele Douglas kortingscodes en aanbiedingen, waarmee je in de meeste gevallen kunt besparen op je online bestelling. Onze kortingscodes worden doorlopend geactualiseerd, mocht je geen code vinden check de site dan na een paar uur nog eens. In het overzicht zie je alle aanbiedingen, acties en kortingen van Douglas onder elkaar. Overzichtelijk en eenvoudig, de kortingscodes zijn op relevantie en populariteit gerangschikt, zo zie je de meest gebruikte kortingen altijd bovenaan. Dit overzicht word ieder uur en rond de klok bijgewerkt.
Wij willen onze bezoekers zoveel mogelijk helpen om snel en eenvoudig de passende korting of kortingsbon te vinden bij zoveel mogelijk webwinkels in Nederland. Daarom hebben wij naast Douglas meer dan 1500 andere webshops in Nederland op onze website met een ruim aanbod kortingscodes, aanbiedingen en actiecodes. Er zijn verschillende kortingscodes beschikbaar. Denk maar aan een code voor 'gratis verzending' of een code die een bepaald percentage korting geeft op jouw bestelling. Sommige kortingscodes zijn voor een specifiek product, terwijl andere actiecodes jouw korting geven op het gehele assortiment. Het is elke dag weer een verassing welke promotiecodes de webshops aanbieden, maar wij zorgen er in ieder geval voor dat ze op onze website gepubliceerd worden! Kijk bijvoorbeeld eens op onze Hunkemöller Kortingscode of Albelli Kortingscode, zij hebben dagelijks nieuwe aanbiedingen en kortingscodes.
De meeste kortingscodes zijn te gebruiken in Nederland, maar wij bieden ook actiecodes en aanbiedingen aan van winkels en merken uit de rest van Europa, China, en de Verenigde Staten. kortingscouponcodes.nl werkt namelijk samen met kortingscodessites uit Spanje, Duitsland, Italie, Belgie, Brazilie en Amerika. Op deze manier vind je wereldwijd de beste koopjes!
Om het onze bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij de kortingscodes van Douglas exclusief geselecteerd. Op deze manier vind je sneller alle kortingscodes in het overzicht. Dus, voor jij wat gaat bestellen bij Douglas, raden wij je aan om eerst een kortingscode of aanbieding van onze website te gebruiken, zodat jij nog meer kunt genieten van het online shoppen! En het mooiste van alles? Al onze kortingscodes kun je helemaal GRATIS gebruiken!
Je hoeft je niet te registeren op kortingscouponcodes.nl om Douglas kortingscodes te gebruiken, maar we raden je wel aan om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Op die manier krijg jij namelijk als eerste de nieuwste kortingscodes, aanbiedingen en speciale koopjes direct in jouw mailbox. We selecteren alle webwinkels die een kortstondige actie of speciale kortingscode aanbiedt voor de nieuwsbrief, zodat je ook kennis kunt maken met nieuwe webwinkels.
Een kortingscode van Douglas is een combinatie van cijfers en letters die je kunt gebruiken om korting te krijgen op jouw bestelling bij Douglas. Deze kortingscodes worden ook wel korting code, actiecode, promotiecode, promocode of voucher genoemd. Webwinkels uit de hele wereld gebruiken dit soort codes om hun klanten korting te geven op bepaalde producten of bestellingen.
Een actiecode of promotiecode van Douglas kan worden gebruikt op twee manieren. De eerste manier is door eenvoudig te klikken op "BEKIJK CODE", de code te kopieren en vervolgens te plakken in het winkelwagentje van deze webshop. De andere manier is door te klikken op 'BEKIJK AANBIEDING', waarna je direct naar de webshop wordt doorgestuurd en de korting automatisch wordt toegepast.
Op dit moment zijn er codes beschikbaar en 30 aanbiedingen bij Douglas.
In de afgelopen 30 dagen hebben 114 bezoekers gemiddeld 45% bespaard bij Douglas. Er zijn soms ook acties voor gratis verzending actief.
Om een coupon van Douglas te gebruiken, kopieer je de code met de muis en tijdens het uitchecken plak je de code in het desbetreffende veld. Let wel, dat kortingsbonnen soms niet bij alle bestellingen werkt. Soms kun je de coupon ook verzilveren bij de fysieke winkel.
Er zijn vandaag codes beschikbaar en 30 aanbiedingen bij Douglas. Gemiddeld heeft Douglas 30 coupons en/of acties online
Je kan geld besparen bij Douglas door een van de huidige coupons Douglas van kortingscouponcodes.nl te gebruiken. Op dit moment kunt u maximaal 45% besparen.
Elke promotiecode van Douglas, heeft een vervaldatum, de code kan alleen voor deze datum verzilverd worden. Sommige Douglas aanbiedingen hebben geen vervaldatum, dan is de promotiecode geldig totdat Douglas geen voorraad meer heeft van dit artikel.
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief, het is helemaal gratis! Wij houden je op de hoogte van de beste koopjes van Nederland. Krijg promotionele kortingen en aanbiedingen van je favoriete winkels. De beste coupons direct in je e-mail!
Kortingscodes | 30 |
Beste korting | 45% |
Werkende kortingen | 0 |
Ingewisselde codes | 114 |
Op de Douglas website kan je gemakkelijk al je parfum, cosmetica en verzorgingsproducten bestellen met de laagste prijs met onze kortingscocdes! Iedereen kent deze bekende webshop van de stad maar online vind je nog meer aanbiedingen van bekende merken zoals Clinique, Collistar, Estee Lauder, Giorgio Armani, Lancome, MAC en veel meer.
DOUGLAS HOLDING AG
Kabeler Straße 4
58099 Hagen
Tel: +49 (0) 2331 690-0
info@douglas-holding.com
Verzendkosten
Aanbieder: DPD
Levertijd 2 - 4 werkdagen
Verzendkosten onder de €65 kost €4,90
Verzendkosten voor meer dan €65 is Gratis
Betaalmethoden
Douglas biedt twee verschillende betaalmethoden: PayPal en creditcards.
PAYPAL: Als je kiest voor PayPal, wordt je aan het einde van uw bestelproces automatisch doorgestuurd naar PayPal.
Daar kun je inloggen met jouw PayPal-inloggegevens en de betaling bevestigen. Bovendien kun je profiteren van de PayPal-kopers- en fraudebescherming.
KREDIETKAART: Betaal je liever met een creditcard? Je kan betalen met VISA, Mastercard en American Express.
Douglas reserveert het bedrag op je creditcard en je creditcard word belast zodra je bestelling is verzonden.
kortingscouponcodes.nl verdient een commissie wanneer bezoekers na een bezoek aan ons platform bij onze partnerwinkels winkelen. De prijs voor onze klanten, u dus, verandert niet! Voor onze inspanningen ontvangen wij slechts een kleine commissie die de partnerwinkel overneemt.
Het vinden van een kortingscode voor een online winkel is gemakkelijk. Typ de naam van de winkel in de zoekbalk en op de volgende pagina zie je een overzicht van alle aanbiedingen van deze winkel.
Er zijn twee soorten kortingen, de ene is een code die wordt ingewisseld bij de online winkel. De andere is een link, als je op de link klikt word de korting direct van het eindbetrag afgetrokken.
Heb je een kortingscode gevonden? Geweldig, klik op de knop "kopieren", daarna kan je bij de online winkel de code inwisselen gedurende het bestelproces, voordat je de betaling afsluit.
Controleer of de korting correct toegepast is. Kortingscodes hebben een vervaldatum, misschien is de code niet langer geldig of kan alleen worden gebruikt met bepaalde producten. Als de kortingscode ongeldig blijkt, keer dan terug naar onze pagina en probeer het opnieuw met een andere kortingscode. Of meld je aan voor onze nieuwsbrief. Onze wekelijkse nieuwsbrief informeert je over de nieuwste aanbiedingen per e-mail.
Bekijk het eindbedrag om te zien hoeveel je hebt bespaard. Je hebt het door, het is leuker om te winkelen met onze kortingscodes. Voor je volgende online aankoop niet vergeten om terug te keren naar kortingscouponcodes.nl.
Bedankt voor je bezoek, en vergeet ons niet bij je volgende online bestellingen